Skor

Nu har jag kommit hem från en timmes basgympa. lika kul den här gången. Så nu äger jag ett träningskort på friskis &svettis som håller terminen ut.
Förövrig är jag helt kär i dessa skor som är med på edets reklam om toapapper!
Någon som sett liknande skor någonstans så hojta gärna till!  Jag vet! jätte dåligt kvalité, men det vart så när jag slängde ihop det! Bilden till höger är skor från H&M som jag också är väääldigt väldigt förälskad i. De kostar ungefär 300 kr och jag har bestämt mig för att jag ska köpa dem nästa gång jag får pengar, eller nått, jag ska ha skorna iallafall.
Nu är det dags att duscha!
hare!
/e.



Måste uppdatera lite. Har hittar ännu ett par skor som jag vill ha, de längst ner som jag har hittat på Dinsko för 449 kr.
Jag har letat på varenda skoaffär på internet nu efter hyffasade skor. Och jag vet att några av dessa ska bli mina iallafall.
Jag är helt skogalen!
Nej, nu ska jag ta och lägga mig i sängen med en kopp grönt te tror jag, och sen ringa älskling!
Godnatt!
/e.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0