The first schoolday 2009

Oj oj visste alls hur jag skulle klara den här dagen. Jag har inte alls sovit bra i natt, jag vaknade ungefär varannan timme och det är inte najs. Men det va bara och pallra sig upp iallafall och sätta sig på bussen mot skolan. Som tur var så börja vi terminen med en lam fotolektion dvs. sitta vid bdb, blogg och kolla på filmer från moderskeppet. Men nästa vecka blir det kameran som får följa med mig till skolan och sätta igång med arbeten. Fick även reda på att vår riktiga lärare kommer tillbaka i Februari. så inga mer vikarier. Hoppas allt blir bra och att jag får in massor bra information i huvudet och lär mig.

Vi hade varmkök som sista lektion som bara bestod av teori så vi fick sluta tidigare. Jag följde med Cissi upp på willys sen drog vi till mcDonalds och köpte oss en cheeseburgare och en El wrapo. Den va faktiskt riktigt god, det hade jag inte tänkt mig. anyways vi hann inte äta det där utan Mårten kom och hämta oss där och sen skjutsa han hem mig.

Nu väntar jag på att Papi m. familj ska komma hem så jag kan gosa ordentligt med Ville.


M. Eriksson<3


Kommentarer
stephy

tack så jätte mycket! :)

2009-01-10 @ 14:44:00
URL: http://stylebystephy.blogg.se/
Angelica:)

Stövlarna var fan snygga, lät inte nice med gult, men I LIKe! :D Saknar dig bumsan! Puss påré!

2009-01-21 @ 00:40:21
Emmelie

Ja visst va dom coola! ;D Jag saknar dig också! Puss!

2009-01-21 @ 08:05:30
URL: http://aawesomee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0