Träna träna!

Idag är det måndag och det innebär träning. Superkul!
Jag slutade hyffsat  tidigt idag pga att vi inte hade någon idrott. Så jag hann ner på stan och köpa mig ett par jeans faktiskt. Ett par baggy jeans. Jag är dock inte helnöjd med dem. Framifrån är de superheta men jag är tveksam på hur de ser ut på sidan och bakifrån, men det är väl för att jag är så van att gå runt i leggins och tajta byxor helatiden. Så iallafall, jag köpte jeansen på Cubus och de kostade 399 kr. Inte alls farligt. Det är ungefär vad ett par jeans får kosta för mig annars blir jag för snål.
Så nu får det vara slutshoppat ett tag så jag inte gör av med mina sista pengar. Men jag måste erkänna att det är skönt att shoppa och komma hem med massa påsar med nya kläder som ska invigas i garderoben.

Nej nu måste jag byta om så jag hinner.
/e.



Kommentarer
jeka

Ska jag skryta lite då, :), Han som startade friskis och svettis bor här i mariefred! :D Jag har sett honom flera ggr! :$ hihi.

2009-02-01 @ 22:32:15
URL: http://angelicanord.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0