17 hela sanningar om mig själv, Emmelie H-W

1. Jag har verkligen fobi för trä, det är "torrt" enligt mig, och jag ryser om jag tar på det, när någon annan gör det eller bara jag tänker på det!

  2. Jag har toalettfobi. Kan inte gå på toa om dem inte är fräscha och absolut inte på offentliga. Om det verkligen akut och kan absolut inte hålla mig, så har jag alltid med mig "sprit" i väskan som tar bort alla basiller som sitter kvar på kroppen.

  3. Jag kan inte gå en hel dag utan min mobil, om jag glömmer den så vänder jag om och hämtar den. Utan den är jag inte hel.
 
  4. Jag får konstiga utslag, av kyla eller värme, på armarna. 

  5. Måste sova med pyamas eller nattröja.

  6. Jag älskar att stå bakom kameran

  7. Jag hatar att stå framför kameran

  8. Jag tänder på smala ben, "tändsticksben" som pappa förklarar det.

  9. Jag får panik om någon håller fast mig, eller bara jagar mig. Lägger mig ned på golvet och sparkas och skriker, att börja gråta har även hänt ett X-antal gånger

10. Smink är jag helt beroende av, kan inte gå till skolan utan smink, knappt ut på helgerna heller.

11. Jag bokstavligen hatar när någon tar mina fotoidéer!! (Allt handlar inte om hur man tar bilden med kameran, utan det mesta handlar om själva tanken och hur man "ställer upp" objektet i bilden)

12. Jag är en morgonmänniska på helgerna. Jag sover tills jag vaknar, alltså tvingar mig inte själv att sova tills 13 för att det är helg. Utan vaknar jag 8 och är pigg så kliver jag upp då.

13. Jag har en pojkvän i Uppsala, Sävja, som jag älskar mest!

14. Jag är perfektionist på att stöka till i rummet och sedan totalt skita om man måste simma bland kläderna och skiten för att ta sig fram.
.
15. Jag har Sveriges sämsta självförtroende. Jag är i stort sätt inte nöjd med något som sitter på min kropp.
16. När jag blir nervös biter jag på mina piercingar.

17. Jag gnisslar tänder när jag sover (oftast på morgonen), Jag skriker i sömnen (värre förr när jag och bror bråka varenda dag) + jag ska helst ha hela sängen för mig själv annars får jag panik om jag inte får det utrymmet jag vill (se punkt 9)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0