fucking sucking worthless!

Seriously en idiot har tagit över i min hjärna, tänker på det ena och det andra, är det dåligt försöker jag tänka positivt eller framåt, lyckas inte sådär jättebra. Skickar snart in mig själv på nått psych eller terapi ställe snart om jag fortsätter. Det är ju deprimerande hur jag kan gått så snett.
Mitt egna fel från grund och botten, hur många gånger har jag inte hört det?
För många faktiskt!
Hur många gånger har jag hört om en framtid?
För många där med!
Tror inte på det skit.

Klockan är 3:40 just nu, och patetisk som man är sitter jag här och skriver ut mig, där alla kommer läsa sen. Men so what? blogg.se är den trogna vännen. and so it is, and so it was. 

Jag känner inte mig själv just nu, jag vet inte vad som är rätt och fel. vet inte vad jag ska tycka och tänka.
gör jag fel? gör jag rätt? that's the question. och det får mig att mer eller mindre hata mig själv.
Börjar jag bli ordet D? don't think so, även om man kan undra över sig själv ibland, men nej så kan jag inte tänka.
Worthless är iallafall vad allt är idag, dom flesta kvällar likaså. tyvärr. sad life? Just nu, Ja!
annars har jag det faktiskt ganska bra.

Blir nojjig över den här jävla skolan också, och jag flippar ut totalt när jag kommer  på att jag ska gå sista året. Kanske ska hoppa av? Nej men seriously, är mörkrädd för framtiden, vad händer? Sitter jag på Ica i kassan eller vad gör jag?
Ska försöka få i mig några timmars sömn iallafall. Fucked up.




Kommentarer
Emma

finns här det vet du, och det där med framtiden vem är inte rädd för den? det är nog vi alla. det är nog det som är det sköna i det hela att man inte vet. men ica blir det nog inte, försök att inte tänka på de negativa, vet att det är svårt. men du måste även öppna dig mer och berätta vad felet sitter i annars är det svårt för oss andra att förstå och hjälpa. hoppas du kan prata med mig!

2009-07-24 @ 11:55:27
URL: http://emmahalvarsson.blogg.se/
Bealutt

Du får fan inte hoppa av!!! Isåfall sitter vi båda i Icas kassor och blir hjärntvättade av irriterande kunder och pipet! You can fix this!

Lugna ner dig i tänkandet och försök att fokusera på "just nu", allt behöver inte ha ett svar på direkten :) Pöss pårej! <3

2009-07-27 @ 16:38:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0