Give me a call, I miss you, you know I really, I miss you babe, I really do...

Känns som att världen sjunker...allt sjunker till botten.
Först har vi dig då, idioten nr 1 som sa att inget skulle skilja vår vänskap ifrån oss igen, efter våra två misstag, du älskade mig mest i hela världen. WIPS så är allt tvärtemot och vi har inte längre någon kontakt med varandra. och hur fan vågar du ta mig och Micke som exempel? För det första skulle jag aldrig hålla på med två killar samtidigt så som du hade två förhållanden med oss...för det andra är jag väl inte en sån jävla idiot att jag ska INSE att vi bara kan vara vänner, när det helatiden var JAG som ville ha vänskapen, och du kärlek. då är det helt plötsligt JAG som ska inse att vi bara kan vara vänner, och du tror själv att jag ska VÄNTA på våran vänskap? Glöm och dröm, jag tar inte så mycket skit som du kasta på mig, jag tolererar verkligen inte sånt där. Sök hjälp, båda två!

Och du, vad fan händer med mig? Två gånger har jag gråtit över dig, jag känner den enorma saknaden efter dig...Allt vi hade, suttit och kollat igenom hela bilddagboken, och gått bakåt i tiden på allt vi gjorde, det känns som att vi har bytt placering just nu. Det känns bara som att jag helt plötsligt vart övergiven av allt och alla fastän det absolut inte är så.
Säger bara att jag saknar dig så sjukt mycket just nu....

Till något annat då, i lördags var det dans och fest på bystugan, det va inte världens roligaste, inte så mycket folk, vart dock nöjd över mig själv att jag inte vart svinfull, och att jag höll mig vaken till 4 på morgonen, annars blir man så full att jag går hem vid 8. Men de gör väl inget det heller, pappa kunde ju inte klaga iallafall :)

Och nu på tisdag så åker jag och Emma ner till Uppsala. Sen åker vi till slutbo och sover där någon natt, sen åker vi vidare till bålsta, och helgen där åker vi in till stora staden med Johanna och drar på krogen.

Förresten har min käraste ägodel gått i bitar och lagt av, min snygga mobil...RIP! startade med den klassiska nokian 3310an, men jag klarade verkligen inte av den, som tur va hade Rasmus en mobil som låg som jag fick låna. Thank you very mucho! Ska kika på mobiler i bålsta och införskaffa mig en ny.
Jaja, godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0