Lyckat!

Lyckad kväll i stockholm igår iallafall!
En väldigt mörkhyad, VÄLDIGT, ehm kille kom fram och snacka, han ville att Emma skulle bli hans flickvän forever, han försökte röva bort henne medan hans franska kompis som bara förstod engelska, försökte röva bort mig, jag förstod inte en smack av vad han sa, jag höll bara med.
5 übersnygga killar från uppsala, eller ja, 3 av dom, var vi med. det var kul.
Emma och jag hitta en ny kompis, en iransk taxidriver som ville att vi skulle hoppa in i bilen och lyssna på persisk musik, jag tacka nej, för pappa har alltid sagt att man inte ska hoppa in i bilar med strangers, så att säga. Sen kom 3 killar, en av dom charmera mig totalt genom att göra olika kort tricks, han var insane, indeed!
kl 05:43 tog vi pendeln tillbaks till bålsta, det var sol ute och det kändes konstigt att man skulle gå och lägga sig.
Nu sitter jag här, helt seg i skallen och väntar på mat!
TJOOHO!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0