The ADHD day.

Vilken dag. Började klockan tolv och hade "svenska", ja vi blev bjudna på fika av vår lärare och "lekte". Roligt va de ju, men tycker fortfarande att veckan är grymt onödig.
Efter skolan beslöt jag mig för att åka till akuten och checka handleden. Bea va gullig och följde med.
Pappa skjutsa upp oss, och jag anmälde mig, två timmar senare kommer en kärring och ropar mitt namn, lite smått sur med lite smått damp går vi till ett rum hon visar oss till, tomt rum. Ja ja, en halvtimme, tre kvart senare efter rop på hjälp ger vi upp och drar där ifrån. Inget svar på vad tusan det är för fel på min handled än alltså. Tänkte boka tid till en dålig distriktsköterska som inte kan ett piss om sitt, men vad tusan hellre det än att vänta i 5 jävla timmar på att få reda på vad det är för fel på handleden.
Jag och Bea stog och dampa på allt och alla som rörde sig i väntan på att pappa skulle hämta oss.
Åkte hem och åt.

Johanna ringde, hon berättade att på tåget ner från Mora, sträcker hon på sig, hon känner att hon vidrör ett intimt ställe på kille, hon ber om ursäkt innan hon vågar se efter vem hon rört, hon får till svar att det är lugnt. Då kikar hon upp och ser Lasse Berghagens fejja.
Världen är liten och cool. Vem vill inte ta på Lasse liksom? Nej då.

Jag är trött men det är liite för tidigt för min smak att lägga sig 20:15, ska vänta på att prata med KTW innan jag lägger mig, kanske slinker in ett samtal med Emma också, om jag inte ringer henne imorn.
Jaja godnatt!


Kommentarer
Linnéa

HAHA, Värt. Nu kan du berätta det om vi kör den där leken igen :3

2009-06-10 @ 20:41:12
URL: http://aussois.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0