Trååkigt.se

En seg och lam dag idag indeed. Började med multimedia där jag inte gjorde ett p-i-s-s-! eftersom Stefan inte var där och jag är klar med min turistCD. sen hade vi prov i NK som gick åt pipsvängen antar jag, och sist hade vi idrott.
Har inte gjort nå mycket alls hemma, bäddat rent sängen, äntligen, och dammsugit golvet. Men skulle helt klart behövas en rensning av skolpapper och skit i rummet, men de får bli någon annan gång i livet. Nyss duschat så lär väl föna hååret.
Pratat med Tomas, och Emma inte myyyycket mer.

4 skoldagar kvar, önskar att de va mindre, helt klart. Så jävla onödig vecka.se

Jag vill att de ska bli FREEDAG!!
Nej nu ska jag föna håret och vänta på att Tomas ska ringa :)
Hejsveejs



[<3]




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0