And here comes the end of this

Ibland uppskattar man verkligen vasaloppet och alla svettiga skidåkare. En extra ledig dag gör så himla mycket så ni anar inte. Det blir ju dessvärre sjukt tråkigt när älskling går i skolan till halv 5 ungefär, och mitt tåg hem till mora börjar rulla vid 18:26 tiden.
På ett sätt längtar jag väl ändå att skolan ska börja, men det är bara för att tiden ska gå fortare så att Johanna kommer upp till mig och sen att tatuering närmar sig för varje dag som går. Jag blir så pirrig varje gång jag  tänker på det!

Ska försöka kolla på Mamma Mia ännu en gång för den är så otroligt mysig, men jah hittar inte rätt kanal på tvn och Micke har inte mobil på! Så får se om det blir någon film.

Mitt lov har iallafall vart helt underbart och jag har hunnit med mer än vad jag trodde bara att man inte tänker på det för dagarna går så otroligt fort.
Har följt med mamma till jobbet, bokat tatueringstid, träffat Sandra, Johanna, Oskar, Patrik, Patrik och Kalle, Spelat guitar hero band för första gången i mitt liv, åkt till gränby och handlat lite nytt, myst med älsklingen.
Ungefär det och lite till.

Nu längtar jag bara sjukt mycket efter Ville. Mys med honom en snabbis ikväll innan läggsags.
Ha det bra!
/e.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0