Not again, this ain't supposed to happen to me


"Give me five" *Slår upp handen* "För du har inga vänner"

Linnéas redigerade bild /aussois

-Jobbat sv OCH matte idag.
-Nästa tisdag kan jag göra mitt första matteprov på hela terminen.
-Jag är stolt över mig själv.

I helgen kommer Emma, the bonde från Stockholm/Falun/Hamra/Falun igen. Säkert fler ställen också om du frågar!
Skit samma, de ska bli fekke iallafall. Deniz, Ewe, jag & Emma, och vi vill få med oss Johanna så hon får komma ut på äventyr.
Vi hoppas på det iallafall, jag? vi? de?
Pussen då!
/e.



Kommentarer
emma

Men hallå du glömde att jag är turkbonden från stockholm falun hamra och falun igen!! Ska du lämna ut hela mitt liv så gör det RÄTT!!

hahaha:D

2009-03-25 @ 12:43:40
URL: http://emmahalvarsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0