Song or suicide






Sov hos Emma inatt. Fick sova på madrass för en gång skull! (sover annars på en gnisslande soffa) så det uppskattades verkligen. Hon klippte mig så jag fick lite fräschare toppar.
Väldigt drygt att vänta på bussen imorse. Mina tår frös!
Kom försent till svenskan, men jag tror min lärare ursäktade mig.
Vi fortsatte Belfprojektet.
Jag missade bussen hem precis och fick sitta under den underbara Solen som tittade fram idag och njuta till den andra bussen kom. Jag fick sittplats.
Jag har massa plugg, men tyvärr ingen ork. Hur kommer det sig?
Jag vill att det ska vara fredag för då kommer Älskling nr 2. Johanna alltså!
Vi ska åka skoter, förhoppningsvis njuta av sol, och såklart supa oss så fulla så vi inte kan gå (eller hur papps? ;P)

Tack för mig!
/e.


Kommentarer
Micke

fint det blev :)

2009-03-11 @ 21:05:03
ronne

visst lilla partyprinsessan;))

2009-03-12 @ 14:47:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0