Rubriken är svårast

Denna fotolektionen har jag och Linnéa fotat med förstoringsglas. Mycket roligt kan man hitta på med sånna saker.
Har inte hunnit redigera bilder än, men det kommer! Tummen upp!
Hade redovisning på min, Linnéas och Cissis reklamfilm idag. Tycker inte alls om den så mycket som jag gjorde när den precis vart klar. Den sög helt enkelt och det gjorde mig lite, lite, liite deprimerad.
Aja, tog hem semlebullarna idag från varmkök, det vart en kort och skön dag idag.
Imorn är det ännu en fredag som kommer och passerar. Ska följa med my lovely family upp till Hamra.
Ingen aning om vad jag ska göra där, eftersom ingen bor kvar där längre. Huumm!!
Myyysa bara!  Kan vara skönt det med ibland.


Förresten ser jag nu, att jag och darling har 22 månader idag,( tror jag om jag har räknat rätt!)
Woho för oss! Puss på dig bejbii!




Kommentarer
ronald

vadå ingen bor kvar där, de e ju bara dina polers som inta fattar hur nisse det är där;P

2009-03-06 @ 08:33:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0