Helg nuurå, snaart, mot Bååålsta!

1½ timme kvar tills tåget går. Roligt det kommer bli och sitta på ett tåg när solen skiner så fint ute nu. Eller inte :)
Men men, anländer cirkus halv 4 eller nått, då jag ska försöka hinna med bussen som går till bålsta vid kanske kvart i 4.
eehm, ja ska ha lite kommunikation vid kvart över, kul kul, eller inte!

Helgen då, vad händer? Inte ett skit eller? Jo, ehm har planerat att jag och Mamiii ska åka och shoppelishoppa på lördag, utans hennes medvetande dock, men ändå, sen kanske de blir lite festligheter på kvällen om vi ska fira mig i förväg lite.Ingen aning, men ska iallafall få träffa mina pluttisar Sandra och Johanna, Ohja!

Simma lugnt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0