My baby love

Nu har Sandra åkt hem. Vi har haft en riktigt myshelg enligt mig. Va så länge sen man fick vara med henne. Så Den här helgen behövdes verkligen.
Drack lite smått både fredag och lördag och bara pratade om allt och inget, så som det ska vara.
I lördags gick vi till kaffestugan och fikade lite samt gick på stan, sen på kvällen laga vi ihop tacos! Najs!
Och idag var alla affärer öppna så vi kikade lite, jag köpte även en julklapp åt mig själv också från Robin. hihii det är bra och göra så ju ;)
Slog dock in den på plats, så den får vänta ett tag innan den används (a) eller så kan jag ju använda den i smyg och slå in den igen (6) hihihi eller kanske inte.







Så avslutar vi kvällen med...

Godnatt!





Kommentarer
Sandra

sv: haha, mer flitig än mig iaf! :D

men jaa ;o det får bli en hel vecka på sportlovet! <3

2009-11-30 @ 11:51:49
URL: http://osorio.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0