"Goodbye everybody, I got to go"

Sitter i skolan fortfarande, trots att jag sluta för 40 min sen. Men va gör man inte för att få skjuts hem i det äckliga vädret?!
Min helg kommer va kolugn..Ska vara hemma och tvätta och städa..har två resväskor som tar upp hela mitt golv som måste packas upp! Big SUCK!

Vill åka till falun men eftersom mina pengar krisar så har jag inte råd, och min sk vän "orkar" inte åka buss till Mora....DAAH!! va gör man inte för vänskapen likzåååm??!....Jag säger då de! (:
Det finns ju ett alternativ och följa med min kära familj till Hamra i helgen...men jag menar, hamra? Nej jag orkar verkligen inte sitta där och inte göra ett skit när det är pissväder!
Får försöka locka till några dammråttor till soffan som vill kolla på film med mig!

CHAOOO!

En bild från när jag va i Sthlm



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0