Puttin' on the ritz


Ja en resa till Uppsala vart de ju, men den jävla muppstaden hade ju inte nörd brillorna NÅGONSTANS? Jag menar dom borde finnas överallt nu, men folk visste knappt vad jag snacka om när jag fråga.
Så nu sitter jag och budar på Tradera, sen har jag skickat Johanna för att kolla i sthlm imorn när hon slutat skolan.
Saker finns aldrig när man vill ha dom, så är det bara!

Träffade även Micke när vi va i uppsala, vi åt sushi, sen stog jag och Johanna och frös arslena av oss i väntan på bussen, och shit vad folk kan få upp ögonen för en, bara för att två tjejer står och håller om varandra. Jag är LESBISK! ...eller va?

Morgondagens planer är att jag ska fota Johanna i dagens mode, för Emmas arbete (blir tydligen mitt arbete också, man är ju så proffsig att alla vill anlita mig *blink blink*) nej men passa jävligt bra, har fått några coola idéer till de faktiskt, och då får jag ju även bilder själv, så farbror Bosse får se att jag jobbar på praktiken och inte bara sitter hemma och knarkar som han tror!

Hejs!



Kommentarer
pa

Finns nog nån till därute som vill se resultat,vettu

2009-10-01 @ 22:43:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0