Work it out

Stora staden med Linnéa och Sandra resulterade idag en present åt min kära storebror som då fyller hela 20 år på torsdag, och en sjal till mig själv som lätt kommer värma mig under vinterns hårda kyla.
Nu på senare kvällen tog jag och Linnéa oss en promenad ute i höstmörkret och snacka allt från rövskägg till det svenska språket. Så det kan bli, men samtalsämnena bara flyter på.

Gårdagen ägnade jag åt fotografering samt redigering. Kul och prova på något annat än fina och söta bilder.
Bilderna hittar ni på Emmeliephotos.blogg.se, där även originalbilderna visas.



Imorgon åker jag förmodligen till Märsta och hälsar på min kära tatuerare Jimmy, där jag ska visa upp min skönhet och bara visa att han lyckats med sitt 4½ timmars jobb.
Ska nog prata om ifyllning av blommorna och kostnad osv.
Man blir ju helt klart sugen på att göra något mer. Men det händer nog inte förrän jag har skaffat mig ett jobb.

Jag har iallafall ett fullspäckat schema som innehåller allt från resor, eventuell träff med Angelica, tvättning, packning osv.
Känns ganska sjukt att det är den sista veckan på praktiken. Vem vill tillbaka till skolan liksom? Men innan det ska jag ju uppleva Åmål och träffa en viss liten Mattias, och förmodligen parta loss på halloween...

CHAARÅÅ!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0