You can cry on my shoulder

Jag spenderade min sista dag här i bålsta...eller ja, jag kommer tillbaka en sväng om några dagar...men det blir bara en kortis då...Så min sista dag gick åt i Stockholm på Moderna muséet tillsammans med Johanna och Sandra...Inte direkt min grej och gå och kolla på tavlor. Men det var Salvador Dali's tavlor som visades där idag.
Och hans konst är ju bara så sjukt ball...



Jag försökte väl få några bilder efter utställnigen, i det brisiga och gråa vädret. Vart inte så lyckat!
Har iallafall packat ihop en väska ikväll, med Sandra till min hjälp. Min väska räckte såklart inte till, eftersom jag har en tendens till att packa mer än vad jag egentligen behöver, så Sandra var gullig och låna ut sin väska som jag nu packat full... (och då har jag ändå inte packat klart än)...Såå vi får se hur jag löser detta!
Ska iallfall upp 8 imornbitti, får se hur jävla bra det kommer gå då...
Sen rullar tåget från Stockholm till Karlstad vid 14:15 tiden. Och jag har mått så illa idag för att jag är så nervös och gå i sthlm själv och leta efter det där jävla tåget, finns ju hur många ställen som helst! Så jag ber, å hoppar och håller tummen på att Johanna är så sviiiingullig att hon orkar följa med mig imorgon.

Nej nu ska jag hoppa i säng!

<3


Kommentarer
Sandra

sv: HAHAHAHA : ) jag vill höra allt, höhö!

LOVE YOU! <3

2009-10-25 @ 23:10:06
URL: http://osorio.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0