Between the lines

Orkar inte skriva om hela min helg. Men den spenderades med Emma i falun iallafall...Jag är nyklippt, har en ny hoodie (grå folket, inte svart!), samlat på mig lite ont-i-halsen-baciller, ont-i-skallen-på-kvällarna-baciller, samt indianer-i-vassen-värk, drog ut Emma på en promenad, körde ett eget litet pass hemma, jag har träningsvärk och mycket mer än så har väl fan inte hänt!?
Jo förfan! Pratade i tele med Matte the man ju! That's a very big deal! Åmåliska (de heter sååå...enligt mig iaf :)) är hett! Även om jag bara fatta hälften! :)

Imorn blir det fota katalog igen, och fan för folket om dom inte är utklädda!
...Nej de va inge hot...
Godnatt!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0