Jag vill


Kom på bortglömda mr. Uggla idag. Hur kan jag har glömt bort hans underbara låtar?
Dom tar mig tillbaks i tiden, när man var lite extra busig. Låtarna är härliga bara!

Om 12 dagar går jag runt full och gla på en kryssning med Emma och 40 andra pers.
Det är kul att jag bara känner ungefär 6 av dom eller nått.
Ja, jag är sjukt pepp iallfall!

Åker till Bålsta imorn. Jag har saknat mina sötsaker där nere!
Speciellt Sandras å mina Cola stunder!
nu ska vi ta "colatorns" rekord ;o

Yaya! Pööss!



Kom igen nu då<3



"Va ska man ta livet av sig för när man ändå inte får höra snacket efteråt"

Citerat från Mr. Uggla




Kommentarer
D E L L A

sv; Härligt ^^

Jo det är fint :)

2009-09-27 @ 15:14:26
URL: http://dellas.blogg.se/
Anonym

men lätt :D tornet ska bli gigantiskt xD

2009-09-29 @ 18:27:33
Anonym

//Sandra

2009-09-29 @ 18:27:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0