Home again

Har nu kommit hem från en 1½ timmes lång promenix. Skulle lätt kunna gå en timme till känns det som, men Villisen måste ju hem och sussa.
Finns alltid saker och prata om med Bea och därför är det bäst och gå med henne också. (Tack för att du står ut med mig och mitt babbel bäjby. Haha<3)

Felicia berätta idag också, att hon fått bjuda med tre kompisar på en veckas gymprovning typ.
Så jag, Bea och Linnéa fick då den chansen av henne. Tack så jätte mycket sötnos! :)
Hmm, så såfort min handled slutat dampat och är bra igen så antar jag väl att jag ska köra en veckas gym med mina babes. Tummen upp som fan!


"Jag låtsas att jag inte bryr mig som du vet att jag gör, jag vet att du vet och det är det värsta...att du vet."

Läste den här texten på någons bilddagbok. Jag tyckte den passa mig väldigt bra. För jag ångrar att jag sagt vissa saker, saker som jag kanske skulle lugna mig med och berätta. Inte vart så framåt.
Jag har känt mig för på. Skulle vart mer hemlighetsfull. Men det går inte och spola tillbaka tiden, och det som är sagt är sagt. Jag tar absolut inte tillbaka det jag sagt, men jag kunde hållt det för mig själv ett tag.


"Jag tar var enda chans jag får"

[<3]





Kommentarer
Bealutt

De är bäst att gå me dig me snuffe! ;)<3

2009-09-02 @ 16:59:37
URL: http://bealutt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0