Konversationer<3

BARNFÖRBJUDET!


Från vänster: Emmelie Hansson-Westerlund, Linnéa Ersson, Felicia Ahlbin, Beatrice Liljedahl, Gynekologen

Linnéa Ersson
Linnéa Ersson
HAHAH GYNEKOLOGEN X)
den 27 augusti kl. 18:45
Beatrice Liljedahl
Beatrice Liljedahl
hhahahahahah.. kände att han fick lov att vara me! han är ju med oss jämt ^^
den 27 augusti kl. 20:32
Linnéa Ersson
Linnéa Ersson
haha, men det är ju verkligen han också! håller han inte i en liten kratta också? x)
den 27 augusti kl. 20:46
Beatrice Liljedahl
Beatrice Liljedahl
hahaha..
den 27 augusti kl. 21:08
Emmelie Hansson-Westerlund
Emmelie Hansson-Westerlund
HAHAHA jag missade gynekologen xD Nu är jag med i svängarna! tummen upp!
den 27 augusti kl. 22:42 · Ta bort
Beatrice Liljedahl
Beatrice Liljedahl
Emmelie, inte tummen.. de vet du väl? De är ju hela handen.. och pinnar direkt från träden, basebollträn, kameror xD
Igår kl. 22:52
Linnéa Ersson
Linnéa Ersson
HAHAHAHA
för 15 timmar sedan
Felicia Ahlbin
Felicia Ahlbin
haha det här gillar jag men jag måste säga att jag inte fattar allt här, har man missat nå? :O
för 2 timmar sedan
Linnéa Ersson
Linnéa Ersson
koncentrera dig!
för 2 timmar sedan
Emmelie Hansson-Westerlund
Emmelie Hansson-Westerlund
Hahahaha xD Juste grönt pubishår rakat som en gran, jag älskar naturen. I min muttimutta hittar man verkligen naturen. Lite av allt som naturen har att erbjuda så att säga! ;) och att man sedan dokumenterar detta är ju bara ännu roligare. Jag menar jag älskar ju när dom gräver i min mutta och vill gärna visa hur mycket jag gör de, för alla runt om i världen.
för 9 minuter sedan · Ta bort
Beatrice Liljedahl
Beatrice Liljedahl
Precis!! Alla små fittslemstänk skall komma med och ha en bra skärpa. Dessutom skall granen din pyntas med julkulor under vintern, varför inte ett par pungkulor? HAHAHAHAHAHA.
för 7 minuter sedan
Emmelie Hansson-Westerlund
Emmelie Hansson-Westerlund
Ja jag menar de! Låångt in i muttan ska den också. Den ska helst snudda till min livmoderhalstapp också. Så många får en klar bild om hur den ser ut! ja alltså vid vintertid, sparar jag ut lite till mutthår för att värma den när det är så kyligt ute. Då lägger jag helt enkelt till en snöyta under granen och en julstjärna i fin glitterspray läggs till...Min mutta är faktiskt jättefin under vintertid. De måste du få med i dokumentären :)
för 3 minuter sedan · Ta bort
Beatrice Liljedahl
Beatrice Liljedahl
BRA PLANERING!!! Ett namn bör fixas också.. typ "Emmelies mutta - en vinterkänsla.. "
9 sekunder sedan
Emmelie Hansson-Westerlund
Emmelie Hansson-Westerlund
PERFEKT! Där satt den! Låter intressant som fan! Den kommer blir succé, helt klart!
2 sekunder sedan · Ta bort



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0