We are golden

Nu sitter jag hemma i Bålsta.
Leendet räckte enda upp till ögonen när jag fick syn på mamsen idag, va flera månader sen, känns det som, som vi sågs sist. Så en bamsekram vart det och sen åt vi sushi på det.
Senare kom Sandra till mig, vi drack väldigt liite cola för och vara oss, men jag skyller på att vi inte va själv.

På onsdag äre tänkt att jag ska fota henne, men då läre väl ösregna -.- ...Johanna gick även med på att bli fotad, men endast pga. mina PS skills! ;)




Och måste bara tillägga att Bea "sötisnuff" Liljedahl, är underbart goo! Och jag saknar henne redan, och jag vet inte hur jag ska klara 5 veckor utan att få dampa och prata bus med dig. Vi kommer ha mycket att ta igen när jag kommer tillbaka.

Cheers!











Kommentarer
Bealutt

AHHHW!!!!! :D Du är så söt!!! Jag saknarej!! <3<3<3

2009-09-29 @ 21:46:29
URL: http://bealutt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0