17 april

Gokväll gokväll!
Emma anlände till mora vid 5 tiden, efter de shoppa jag 6 colaburkar så att jag klarar mig hyfsat över helgen.
Vi har grillat fläskfiléspätt med tzatsiki och sallad till...och DAMN godaste maten på året kan jag lova..och det blir även det till mat på valborg har jag bestämt när baby är här! AWESOME!
ööööööhm....sen kika vi på step brothers och Robin kom förbi en sväng med några öl för han skulle till Sälen! Så då fick man säga hej till sin bror som man aldrig träffar annars...dock kunde han ha stannat över en kopp kaffe (HAHA)...men han stack efter 3 minuter ungefär...tråkigt tråkigt...

Nu är jag super trött och ska krypa mig till kojs, men först ett samtal med älskling som jag saknar sönder!
Chaaao!

Ni blir fan sugna! Erkänn! ;D


Bajsunge!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0