5 april

Heeelllo bloggfans!
Har mina ca 20 000 unika läsare per dag saknat mig?
Ja jag förstår väl de! Jag har vart ute och rest mycket, och shoppat såklart med min loverboy...mr X alltså! ;)
Vem det är får ni allt ta och klura på, för än så länge är han hemlig i min blogg! ;) GRRR!!

Fick med mig bl.a. Louis Vuitton skor för ca 10 000 och en Dolce & Gabbana väska för ca 15 000, SO HOOT! Vill ju inte att mina små copy cats ska kunna se ut som mig! ;)

Nej nu räcker det! men jag var faktiskt iväg till Lager 157 idag, fick med mig hem två par byxor, varav ett par betalades av nuussset själv, aaaw! sen en skön kofta och body butter som lukta som ljuuuvliga jordgubbar! OM NOM NOM!
tyvärr har jag för FET röv så jag inte fick på mig ett par jeans som jag avguda, och såklart var det BARA dom jeansen som var mest utplockade! >:3 FAACK AAAFF!!!

Nu har vi precis kirrat vår egna Step brothers film som är ett måste när jag och nusse är med varann! <3

öööhm....jag lever!...OCH förresten är det EXAKT 2 månader tills min Bday och 1 månad och 31 dagar tills STUDENTEN...eller 60 dagar iaf! YALLAA!
charråååå!!




Kommentarer
emma

haha, so empoo style ;)

sv: skit hit ovh skit dit... :)

2010-04-05 @ 23:33:34
URL: http://[email protected]
emma

ja visst gör han, och den högra som dig då :D

2010-04-05 @ 23:35:12
URL: http://[email protected]


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0