blandade känslor

Jag börjar med det positiva!

1. NO MORE MUSICAL, NO MORE OVERBEARING TEACHERS, NO MORE MICROPHONES AND DIRTYJOBS!
2. TVÅ nätter själv sen får jag sova i en varm och mysig famn i 4 nätter<3
3. ÄLSKLING KLARA KÖRKORTET!
4. 45 dagar kvar till STUDENTEN!
5. 46 dagar kvar till MIN 19års dag!

...Negativt!

1. Har ganska mycket att göra och jag kan inte hantera mig själv i sådana situationer. Det leder till att jag sitter och spelar på facebook eller ligger i sängen och får inget vettigt gjort.
2. Det slog mig att jag faktiskt försvinner från Mora efter studenten...Sjukt läskig tanke. Mitt rum kommer inte längre vara mitt rum!
3. Två nätter själv, är två nätter för mycket!
4. Jag saknar min kära mamma
5. Nya tabletter resulterar huvudvärk och mer trötthet än vanligt.
6. Fail chey
...osv osv

Grattis babe till köris! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0