:D

Äntligen är jag på bättringsvägar! Redan igår kände jag mig bättre, och även första kvällen då jag inte mått illa. Det var UNDERBART!
Jag har ytterst några grader högre än vad jag ska ha, men de luurree!! För jag känner mig bra :)
Hoppas det håller i sig!
Idag kommer jag och matte bila upp till mora. en liten roadtrip, sooo romantic! ÖHÖH
Vi får lägenheten för oss själva så vi ska grilla och bara ha det supermysigt! :)
Bara så ni vet så är jag superduper kär i min pojkvän!

En till sak då...Jag fick feeeta peppet på att tatuera mig, och denna gång en text, och jag vet vilket textstycke jag vill ha! så nu ni! NU vill jag tjäna lite caaaash och gadda mig!
charrrååå!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0