25 april, 2010

Stackars Emmelie åkte på 40 gradersfeber under första natten i Åmål.
Jag har knarkat alvedon, och bara legat i sängen nu i sisådär 3 dagar och vilat och sovit. Har knappt ätit något riktigt, vilket känns. Dom stunderna jag mår hyfsat bra är jag hungrig hela tiden.
Min näsa rinner eller är täppt, mitt huvud gör ont, samt bakom mina ögon, vilket gör det svårt och hålla dom öppna, min mage gör ont, och mår illa till och från, min rygg gör ont....Jag trodde att allt blev bra igår, vilket skulle vara osannolikt...vilket det var. Jag har fortfarande lite feber kvar men jag knarkar alvedon så jag hoppas att det blir bättre och försvinner helt väldigt snart...
Det blir ingen hemfärd till Mora idag iallafall. Det skulle vara ren tortyr att sitta på en buss i ca 7 timmar med mitt tillstånd...
Jag bokar så fort jag blivit frisk...eller tillräckligt stark iallafall...

Ciaoo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0