On my way till västra götaland

Sitter och ciiillar max på bussen...TYP inge folk alls på bussen hittills vilket betyder att jag kan ta upp två säten med min packning och datorn...Och kan brääsa ut sig hur mycke jag vill!
Jag har kollat klart på en film "Couples Retreat" tror jag den hette...den va inte så bra faktiskt...och just nu håller jag på att kolla på "Marley and me"...det är ca 2 timmar och en kvart kvar tills jag får kramas, och jag hade hoppats på att de va mindre timmar med tanke på att jag mår liiiite illa nu, men kan ju även bero på att jag sitter och kollar ner i en jävla datorskärm...
Vädret är iallafall grymt najs, blir till och med så varmt i bussen av solen så att jag har satt på AC!! Hur awesome är inte de?!!
Det är vid sånna här tillfällen, när man sitter och kollar ut på fluffiga moln som man önskar att man hade tagit med sig en laddad kamera...MEN MEN!! :3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0