Six months

Jag går och bär på ett virus...Jag hade inte aids..nejrå...jag tog hela fyra prov igår, jag tror det är rekord för mig? Ett blodprov i armen (jag fick ont i magen och hade tårar i ögonen), ett blodprov i fingret, ett halsprov (jag utsattes för att ha trä i munnen två gånger...hur kunde dom va så elaka?) och ett kisselivissprov (bleeeu)...
men jag är ganska bra på att bara ligga och glo nu, och de är det jag ska få fortsätta med också och hoppas på att den här skiten försvinner...


Till något roligare...
Jag och hjärtat firar ett....
Halvår
idag!

Jag önskar att vi kunde ha firat det på en restaurang eller något...Men jag får hoppas på att jag får tillbaka mina smaklökar först och främst, så får vi ta det någon dag när jag blivit frisk.
...Jag älskar dig iallafall Mattias, du är solen i mitt liv!
Nu ska jag försöka ta mig en dusch, så han kan få sig en fräsch flickvän iallafall...
Ciiaaaoo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0