Student och födelsedagspresent??

Snart är även aprilmånad över. Jag blir helt rädd över hur fort tiden går. Nu har jag legat sjuk i en vecka i åmål. Jag känner mig faktiskt lite bättre idag. Men vi får se hur länge det varar. Jag och Matte kanske åker upp till Mora imorn iallafall. Det beror helt på hur jag mår.  Men det skulle vara så sjukt skönt att bila och slippa bussen..

Iallafall..jag vart tillfrågad igår vad jag vill ha i studentpresent...Herregud, jag vet inte vad man önskar sig?? Det enda jag vet som jag vill  ha är en remington plattång och ett 50 mm objektiv med 1.4 bländarsteg. men sen då??
En lägenhet kanske? ;) Och körkort? och en bil? öh öh öh! fan va svårt.

kl är inte ens tio och jag saknar Matte som ett jävla mongo redan! Och så lär jag vänta enda till halv 4.
Jag får läsa feeta boken om Hitler så länge och glo på family guy.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0