8 augsti

Dagarna rinner iväg och den sista veckan innan matte börjar skolan och jag visar min panikångest offentligt ska jag sitta lite barnvakt, men förhoppningsvis ska vi hinna med roadtripen till Norge också...
Imorgon eller idag...ska jag få min efterlängtade massage av en riktig massör...Så som jag tror att det kommer bli, kommer det inte bli ett dugg skönt, med alla dessa knutar jag går och bär omkring på dag ut och dag in och samlar på fler till min samling så kommer det göra svinont...inget jag kommer njuta av...men vi får väl allt se!
ciiao!!
Såhär duktig fotograf va Mattias...men visserligen alla andra också när de skulle ta bilder med min kamera...alla bilder är suddiga -.-

Här hade jag och Matte riskerat våra liv för att komma längst upp på klippan för att sitta i solnedgången...Jag är glad att jag har livet i behåll...synd att jag fortfarande inte har PS så jag kunde få fram de riktigt fina färgerna...Men men här va vi på västkusten iallafall, det va det finaste jag varit med om...ska försöka peppra in några bildbomber så småningom...när jag har tid...och lust...och ork...


Kommentarer
Linnéa

Emmelie, skrothög. JAG SAKNAR DIG!

2010-08-08 @ 02:22:03
URL: http://aussois.blogg.se/
bitte

Hej har en tävling på min blogg där du kan vinna en skinnjacka från Kenza



http://bittestest.blogg.se/2010/august/tavling.html



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0