Panik och längtan

Har sagt de förr och säger det igen! Jag har panik!
Har blivit kallad till AF för att fixa med att jag ska få pengar nu när jag är arbetslös och när det är fixat kan dom skicka iväg mig om dom hittar ett ledigt jobb...blööh!
Platsbanken har inte ett skit förutom telefonförsäljarjobb och massa körkortsjobb....Jag är ute direkt!
Lär söka i Mora och Bålsta efter jobb också i och med att jag har boende där.
Jag ska alltid vara så seg med allt, jag är efterklok så det skriker om det. "jag borde ha..." "jag skulle gjort" osv...
Jag vill vara rik och inte behöva bekymra mig om något!
Vid sånna här tillfällen behöver jag Mattes ord och kramar...klarar inte paniken själv!

Hjälp!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0