Då fortsätter resan

Från Åmål, till Bålsta, från Bålsta till Uppsala, från Uppsala till Mora och nu från Mora upp till Hamra.
Blir ett väldans resa när familjen är så utspridd i det avlånga landet Sverige! Jag är van att åka tåg/buss sedan tidig ålder så för mig är det inga problem, även om jag har fått lite svårare för det nu när jag har bott i Åmål i ett halvår och är van med att kunna ta bilen med Mattias så fort vi ska någonstans. Tågrutinerna har liksom försvunnit lite ;)

Vi hämtar upp pappa på vägen upp till Hamra eftersom han har tillbringat några dagar i Vemdalen. Ska bli kul att träffa honom då de känns som evigheter sedan sist :)

Dunkar på Trollmors vaggvisa och Sjörövar fabbe för Ville just nu i väntan på att Linda ska komma hem! ;) Kanske jag som lyssnar mer än honom!

Vet inte hur jag ska klara mig utan internet i Hamra. Hur ska jag klara av en dag när jag vet av att jag inte tävlat i alla julkalendrar? Har sagt att Mattias får ta över tävlandet åt mig!
Förövrigt saknar jag honom som bara den! Min alldeles egna kärlek!

Och vet ni? Jag har bytt bajs idag!
Hejdå!

Hoppas ni alla får en riktigt trevlig jul!



Kommentarer
eroooticaaa

Hej! Kolla gärna in min sex & kärleksblogg! Det kan ju vara kul med något annorlunda, roligt och lärorikt:)

Där skriver jag verkligen om allt, och jag har en massa kategorier som för henne/honom, mellan våra lakan, gästbloggare, sexnoveller, veckans sexställningar, sextips, sexminnen och massa mer:)

2010-12-22 @ 15:31:33
URL: http://eroooticaaa.blogg.se/
Fredrik Frisören

Fin blogg du har ;)



Var med och tävla om att vinna ett Lipgloss från Face STHLM på min blogg... Godjul!

2010-12-22 @ 17:26:04
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/
zandra- en färg i din vardag

vill bara önska dig en riktigt god jul =)

2010-12-23 @ 20:18:52
URL: http://zandrasplace.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0