Det ger inte med sig

Det vill aldrig släppa! Sitter med täppt näsa, en hals som är störd till o från och har en hosta som får mig att spotta klumpar! Inte det trevligaste! Att vara förkyld med täppt näsa är inte det lättaste för mig då jag upplever allt jag tar i som torrt. Jag får svårare och andas när det blir så, och det är bara allmänt jättejobbigt! Har inte sovit så mycket i natt faktiskt. Tur man inte har några tider att passa!
Den här veckan har jag planer igen, så det gäller att bli frisk nu!

* Färga håret
* Packa inför jul
* Ner på arbetsförmedlingen och lyssna om 5 lediga säljarjobb? (om jag är tillräckligt frisk d.v.s)
* Tåga ner till Bålsta tillsammans med kärlek
* Julmiddag och ********* över fredag och lördag
Lucia är det idag också ju! Och inte har jag fått sett nå Lucia pga min dumma halsfluss! :<
Aja Ha en trevlig Lucia!


Bild från google



Kommentarer
My Isoniemi

Tycker den bilden är så himla söt! :)

2010-12-16 @ 06:21:05
URL: http://mysfoton.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0