Det här skrämmer skiten ur mig!

Gick nyss in på Aftonbladet och kika. Där får jag se att självmordsbombaren skickat in ett röstmeddelande till bl.a. Polisen som Aftonbladet nu har publicerat. Han säger bl.a. hur illa Sverige behandlar muslimer etc. Han har alltså skickat in ett hotbrev och säger att vi alla ska DÖ! Detta har vi aldrig vart med om i Sverige och jag hade hoppats på att de skulle fortsätta så...jag börjar störa mig på Aftonbladet och på vad de publicerat sedan det här inträffade. De skrev från en början att hans bomb var amatörmässig och skrev vad "bra" terrorister använder sig av för sprängmedel osv och även nu när de lägger ut det här klippet. Det jag syftar på och är rädd för är att fler ska ta efter honom, bli hjärntvättade helt enkelt. Sverige är ett lugnt land och ska förbli ett lugnt land! Jag vill aldrig se en sån här händelse igen, det är så jävla skrämmande! Vi ska fan inte behöva gå rädd på gatorna i vårt land. Om man tycker som den här mannen att Islam är så jävla bra och Sverige suger, varför i helvete kommer man då hit från första början?? Jag förstår verkligen inte...jag skulle aldrig flyttat till t.ex. Frankrike om jag inte gillade läget i deras land. Jag har absolut ingenting emot invandrare så, men tycker man som den här självmordsbombaren då borde man stanna hemma i sitt egna älskade land!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0