Krasslig

Känner mig fortfarande krasslig. Hade lite feber igårkväll, och har nog det än. Halsen fuckar, likaså min skalle och kroppen spelar mig ett spratt! Vid sånna här tillfällen vill man bara att Mattias inte har någon skola och tar hand om mig, för det är han väldigt bra på nämligen! :)
Vi har väl varit krasslig i en månadstid nu så nu tycker jag att detta ska ge sig! Håller tummen på att vi båda är fullt friska till nästa helg!
Mattias vet bara om att vi ska äta julbord än så länge, inte vart vi ska, ingenting. Så jag ska försöka och inte försäga mig som min mor råka göra till mig! ;)




Kommentarer
Emma StarLeaf

Hej!

Just nu har jag en tävling på min blogg där man kan vinna hårvårdsprodukter! Fler tävlingar kommer också;)

Så det får du ju inte missa;)

Hoppas du får en jätte bra dag.

Kram!

2010-12-08 @ 10:32:50
URL: http://emmastarleaf.blogg.se/
bitte

Hej tävlar ut doftljus på min blogg ifall du vill va med=)

2010-12-08 @ 21:59:23
URL: http://www.lovemercury.se/?p=1788


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0