Trevlig helg med sorgligt slut

Har haft en kanon helg med Familj och pojkvän!
Vi drog på kryssning, hade kul som fan, åt julbord två dagar i rad, hade en för tidig julafton med Mamsen och öppnade julklappar, gjorde supergod hemmagjord pizza, grät en eller två (flera) skvättar dagen min älskling skulle återvända hem till sin familj i Åmål (är inte ett dugg van att vara ifrån honom), tog tåget från Uppsala till Mora tillsammans med Storebror med en jävla massa packning och TADA nu sitter jag i mitt kära gamla rum i mora och väntar på att min käraste lilla ögonsten till lillebror ska komma hem från dagis! :D

Imorgon är det planerat att jag ska träffa efterlängtade Beaprupp och ta en fika eller dylikt på stan! Mys!

CIAO!


Kommentarer
Becca

allt bra så här i juletider? :D

2010-12-20 @ 19:25:01
URL: http://myranstankar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0