4 februari

fortsätter med att vara upp och ner, ner och upp...mest ner idag tyvärr..
Började med skola, pratade med en lärare om allt som hänt. Satt och skaka helt okontrollerat..vilket jag inte så ofta brukar göra. var inte så stark nog och kunde hålla tårarna inne heller.
men nu äre överstökat och jag hoppast bara på en bättre sista termin nu.

Fortsatte dagen med historia och svenska...tråkigt.
Fick skjuts hem av Bea :)
har inte gjort något vettigt sen dess.
Var ut en sväng med Dalle och pulsa i snön...tiieep
Jag har börjat läsa om idrott och hälsa nu. går trökt.

Imorrn äre fredag. ska inte göra ett skit i helgen.
jag vill bara ha ny vecka, och torsdagkväll!
Då har jag inget och bekymra mig över. då är jag lycklig, och de är det enda som räknas.

charråå!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0