Alla <3 dag

Jag har haft en superduper mysig helg, och det är tack vare att mitt hjärta har vart hos mig!
Vi har vart på café, kollat på film, ätit på restaurang, myst till tusen, druckit vanilla coke och bara haft det bäst!
Vi fick ha vårat lilla alla hjärtansdag igår istället för idag eftersom han åkte för en timme sen.
Du är verkligen den bästa personen som finns. Saknar dig grymt mycke redan nu.
Om 1½ vecka får jag vara tillbaks i famnen jag trivs i, och denna gång över en vecka! Längtar galet mycke!
älskar dig mest mitt söte!


yuuummiiiee :3


Och ha en trevlig alla hjärtansdag allihopa!


Kommentarer
fredrik

är den go den vanilla

emma

Fett gott ju!! :D

2010-02-17 @ 11:37:33
URL: http://emmahalvarsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0