Emmelie har börjat gå i skolan på lördagar

Godmiddag kära vänner, läsare, familj, vilken fantastisk lördag vi har idag....NAAAAAAAAAT
Idag klev jag upp 07:00, varför det? JO för att lilla Emmelie skulle till SKOLAN idag...jajjemän, Emmelie skulle gå till skolan och jobba scenografi...nej nu lägger vi ner messnacket! fast jag va faktiskt i skolan :) Jag gjorde affischer som ska vara med på musikalen som har premiär i mars. LOVE ACROSS, så äre!

Vad har kvällen att erbjuda för Emmelie då?
Jo tänk att det ska jag tala om för er mina ca 100 000 läsare!...NAAAAAAT!!....igen!
Jag ska passa min snuttepluttiga lillebror Ville (Valo)...ååh va vi ska röja! Ska supa ner mini Valo rejält...NAAAAAAT!!
Nej men jag ska faktiskt passa honom...sen ska jag sitta och nörda facebook spelet "Djungle Jewels"...omg, kommer aldrig vidare, det börjar blir liiite drygt!

Nåväl! Trevlig lördag sötnötar, jag tänker på er också....NAAAAAAT!
CHARRÅÅÅ!!!


Kommentarer
Sandra

HAHAHAHAHAHAHAHA xD

2010-02-21 @ 02:21:39
URL: http://osorio.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0