Home ssschhweeet home!!

Är super trött...ska strax bädda ner mig faktiskt.
Hitta just Sandras "Kom ihåg lapp" som hon skrev till mig första gången jag skulle åka till Åmål...den va lite skojig!
Fnizz!
Skulle egentligen fixat en header åt henne idag, men jag orkar verkligen inte idag...förlåt darling!
Imorn ska jag försöka påbörja den mellan packningen...

Men ah! Fan en skoldag till sen äre lov för mig, och chaaa ÅMÅL här kommer jag....IGEN!
JAG GILLART!!
Pappa jag ska åka Mattes pimpade epatraaaktor hela dagarna som faaeeen!....NAAAAT
Bara mesar som har de??!


eehm...inge illa menat åt alla äckliga Mora raggare som tror att dom är nått när dom åker med sina fula trimmade  uppimpade äckliga små bilar med en triangel bak på skuffen...NAAAT jag hatar er! :D

Nu äre godnatt!
chaarrååå!!

Man kan nästan tro att jag sitter och bajsar på bilden nedan....men, ah de gör jag ju kanske faktiskt också!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0