Lördag lördag lördag

ja visst vet vi väl allt att det är lördag idag? ah precis!
Ja, jag skulle ju passa Ville ikväll, vilket jag gör just nu..Pappsen och Linda kom ju iväg lite senare än planerat dåva så att eeeh....ja..och bara för att jag skulle vara babysitter så undra Johanna, som jag inte vart med på evigheter, om jag ville med på fest...ja varför inte tänkte jag, men nej nu verkar det bli försent eftersom Villes päron inte åkte för så länge sen...hmm! Ja här sitter jag i min ensamhet och dricker en öl och dampar på spotify som inte vill funka som det ska...och inte kommer jag på låtarnas titlar så jag kan lyssna på good music on youtube heller...fan inte lätt alla gånger!

D:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0