Ny hårfärg...igen!


Oj nu tror jag nog att Emmelie ska förstöra sitt hår ännu en gång genom att BLEEEKA MEEEERA!!!
Blir nog ingen avfärgning denna gång, utan extrem blekning istället...ja jag älskar ju verkligen när håret bara LÖSSNER...HAHAH DRIIIIIVER...lossnar* och när håret blir till en stor risklump och topparna går av bara man petar på dem...That's soooo me!!
Så ja med det här vill jag säga att jag nog kommer bli orangehårig IGEN, men det får jag fan leva med, mitt hår SKA bli ljusare, that's it!
I maj har jag bestämt mig för att gå till en frisör och både klippa mitt ruttna hår och färga det ordentligt...aah precis i MAAAJ!...långt dit så Emmelie får va orange så länge FNIZZ!! nej men...seriöst?? Jag ska faktiskt färga håret idag, jag driver inte?? SÅÅÅ håll en tumme för att inte inte blir så jäävla orange!


Btw är mitt hår äckligt just nu...FETT KUL FÖR ER OCH VETA!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0