10 feb

Ingen skola för mig idag då alltså!
Det är så himla fint väder ute, så, såfort Ville vaknar till efter hans lilla powernap ska jag ta med honom ut och gå en sväng, så man får i sig lite frisk luft!
Efter det måste jag försöka komma igång med lite plugg.
Usch vad jobbigt!
Men nu kan jag bara peppa på och kämpa eftersom min sötnos kommer till Mora imorn..och då vill jag ju inte sitta och plugga! :>

Skulle förövrigt försöka fixa bort spotifyreklamen gratis igår...de gick inte så bra..först fick jag fransk reklam, och sen engelsk...men hellre engelsk reklam än svensk...Det svenska språket är verkligen äckligt!

och idag säger vi grattis till Pappsen som fyller år!

Nej nu ska jag göra mig iordning!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0