CLEAN

Wöööouuh Emmelie har varit kreativ idag och bl.a. dragit tummen ur arslet och storstädat rummet, tvättat, samt vikt och hängt tvätt, bäddat rent i sängen och nu tänkte jag va lite duktig och läsa några sidor till idrottsprovet. visst serru! Det lönar sig och vara ledig ibland, även om jag hade kunna gjort liite mer idag...t.ex...plugga?
meeen jag börjar med idrotten nu iallafall...eller jag ska nog hoppa in i duschen först :3 Så skönt och gå och lägga sig nyduschad i en nybäddad säng. Nu vart jag sugen på te också...hmm...

yaya!
Imorn ska vi snacka med min lärare om den här incidenten.
Finns ganska mycket som jag behöver få sagt.
Nåååväääl!
Chaarrrååå!

wööööwööö!




Kommentarer
Mamman

Gumsan! Vilket fint rum du har! Men jag misstänker att det snygga golvet inte syns så ofta :)

Du skulle ha tagit före- och efterbilder!

2010-02-05 @ 10:29:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0