On daa buuz :<

Sitter på bussen tillbaks till den tråkiga vardagen...
Måste säga att jag redan saknar mitt hjärta.
Under dom här 6 dagarna har jag haft det helt underbart, om jag fick ha så varje dag skulle jag inte klaga.
Får se när nästa gång blir. Lika jobbigt varje gång.

Svinkallt i bussen är det också, och inte har dom nå uttag på den här bussen heller...daaeeeh!
Det var en tjej som satt och spydde bakom mig tidigare. Direkt fick jag ont i magen, och det förvånar mig inte om jag blir magsjuk IGEN...då tänker jag söka upp henne och köra ner en bajskorv i halsen på henne!

Nåväl...Nu vill jag ha LOV!
Jag mår illa av allt godis... :3
Ciiaao






Mattias! Du är bäst...Lovely puss!
<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0