Piece of my heart

Sitter bara och tänker på de jag alltid tänker på.
Hur bra jag har det egentligen.
Jag vann ett hjärta i Åmål. Det hjärtat kommer jag vara så otroligt försiktig med. För den personen som detta hjärta tillhör är den underbaraste människan. Han är så jävla underbar och bäst så jag smälter varje gång jag tänker på hans leende, eller tänker tillbaka till då jag låg i hans varma famn.
Att du bor så pass många mil i från mig ska inte hindra någonting. För då har jag något och längta till. Att känna denna saknad gör så otroligt ont, men det är så jävla värt det, för när jag väl får syn på dig tänker jag att jag äntligen kommer få bo i din famn ett tag igen, där jag trivs, och bara ha det så jävla bra.
Jag vill bara få ut att jag är lyckligast med dig, det är du som får mina läppar att le.
Jag älskar dig mest Mattias Hoffback!


Kommentarer
emma

Min gamla stickade bruna kofta :) dom e alltid lika mysiga :)

2010-01-26 @ 21:03:47
URL: http://emmahalvarsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0