Sammanfattning

POFF! jag försvann ner till Uppsala, vidare till Slutbo för att fira jul, POFF vidare till Bålsta där det vart slutstation.
WIPS! min åmål bby anländer till min ort. VOILA ett leende på mina läppar dök upp! Jag har vart glad i nästan två veckor, jag har i princip bott i en famn, en famn som jag älskar, som värmer mig och får mig och må bra!
Filmer har visats...mer än någonsin tror jag. haft SAW maraton 1-6. Just love them!
men dagarna gick för fort...alldeles för fort.
Det vart den andra januari, jag vart ledsen i ögat. Mr. M skulle åka tillbaka. Men han gjorde mig glad genom att stanna två dagar till. Vi åkte in till stan för att käka ute och gå på bio. Cosy! JUPPJUPP!
Men POFF dom två dagarna fick ben och sprang iväg. Det vart den 4 januari och tåget kidnappade mitt hjärta.
Jag saknar honom så fruktansvärt mycket, och jag ska redan nu planera när jag ska rymma från dalarna för att få ligga i famnen jag trivs i.
Annars har allt vart så jävla gött! ja, bortsett från mina PMS dagar som kan dra åt helvete :) Ber om förlåtelse till dom drabbade!
I natt sover jag hos Johanna för att överleva så att säga.
På onsdag återvänder jag till Dalarna.
Hejs.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0